Panaszkezelés
- Panaszkezelés
- Üzenetküldés
Panaszkezelés
Amennyiben a Defactoring Zrt. eljárásával, tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos esetleges panaszát kívánja eljuttatni részünkre, azt az alábbi módon teheti meg:
Szóbeli panasz
- személyesen a Társaság 1122 Budapest, Ráth György u. 56. szám alatti székhelyén, munkanapokon 8 órától 16 óráig (a gyorsabb ügyintézés érdekében időpont-egyeztetés ajánlott)
- telefonon minden munkanap 8 órától 16 óráig, illetve szerdánként 8 órától 20 óráig a
06 (1) 489-4792- es telefonszámon (amennyiben a szerda nem munkanap, úgy a következő munkanapon)
Írásbeli panasz
- személyesen átadott írásbeli panasz útján;
- postai úton a következő postacímen: DEFACTORING Zrt. 1122 Budapest, Ráth György u. 56.;
- telefaxon 06 (1) 489-4799;
- elektronikus levélben defact@defactoring.hu.
A panaszára 30 naptári napon belül indokolással ellátott választ adunk. A Defactoring Zrt. által történő panaszkezelésről bővebben a Panaszkezelési Szabályzatban itt olvashat.
Ha Ön nem ért egyet a bejelentésére kapott válasszal:
a) A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:
– Pénzügyi Békéltető Testület (a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén, levelezési címe: H-1525 Budapest BKKP Pf. 172., telefon: 06 80 203 776, e-mail: pbt@mnb.hu )
– Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (levelezési cím: 1850 Budapest, tel: 06 80 203 776, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu)
– bíróság
b) A panasz elutasítása esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél az illetékes bírósághoz fordulhat.
A panaszkezelési eljárás menetéről, a vitarendezési fórumokról a MNB honlapján bővebben itt olvashat.
A Pénzügyi Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére vonatkozó formanyomtatványt itt töltheti le.
Az MNB fogyasztóvédelmi ellenőrzési eljárásának kezdeményezésére irányuló formanyomtatványt itt töltheti le.
A fogyasztó kérelmére a formanyomtatványokat térítésmentesen megküldjük a megadott posta címre, vagy elektronikus e- mail címre. Erre vonatkozó igényét kérjük, az alábbi elérhetőségeken jelezze:
Tel: 061-489-4761
E-mail: defact@defactoring.hu
Cím: 1122 Budapest, Ráth Gy. u. 56.
A pénzügyi szervezetek panaszkezelésére vonatkozó szabályokról szóló 66/2021. (XII.20.) MNB rendeletről itt olvashat.
A panaszkezelési szabályzatunkat itt töltheti le.